Tält i natten

Wasakåren arrangemangsbidrag

Om man ska åka på något arrangemang som till exempel Blå Hajk, Explorer Belt, världsjamboree eller något läger långt bort, då kan man alltid ansöka om bidrag från kåren.

Hur gör man då?

Jo, först läser du igenom kårens riktlinjer för arrangemangsbidrag som finns lite längre ner på sidan. Sedan fyller du i formuläret för ansökan om arrangemangsbidrag. Länken till formuläret finns också lite längre ner. Har du inte ett konto på kårens Google Workspace kontaktar du Bjerne på it@wasakaren.se. Gäller dig som är utmanare eller äldre.

Det går också att ladda du ner ansökningsblanketten, finns här nedanför, fylla i den och skanna den. Sedan laddar du upp den via formuläret som länkas nedan.

Som sista alternativ går det även att skicka in den fysiskt till någon i styrelsen.

I stället för personnummer och fullständigt namn provar vi med att använda ditt medlemsnummer. Har du glömt det kan du hitta det genom att logga in i Scoutnet. Medlemsnummer står längst upp till vänster på välkomstsidan när du loggat in. Länk finns nedan i länksektionen.

Gå gärna in på fliken ”Min profil” och kontrollera att din e-postadress och hemadress stämmer när du ändå är inloggad.

Länkar:
Till Scoutnet